torstai 14. kesäkuuta 2012

Otsatukka silloin kun haluat?

Hiustenpidennykset ovat jo tuttua kauraa itse kullekin – itselläni ne olivat käytössä muun muassa hääkampauksessa.

Mutta tämä on jo jotain uutta – ainakin tälle rouvalle:



Aika huikeaa, vai mitä? Minun on ehkä pakko tilata tuollainen otsis Rapunzel of Swedeniltä!

Omistin aikaisemmin juuri samanlaiset hiukset, mutta otsatukan ylläpito on vähintäänkin helvettiä... Nyt sen voi nipsata päähän silloin, kun siltä tuntuu.

Aika villiä :D.

Mitä mieltä te olette clip-on-pidennyksistä? Itse olen suuri fani!

<3 Choco

Ps. Jos kaipailette ripsienpidennyksiä, käykäähän katsomassa tämä Kamp32:n tarjous hääblogin puolelta!

9 kommenttia:

  1. Mä oon noita kans joskus kattonu ja miettiny tilaamistakin. Mulla kun tulee kausia jolloin tyhmänä meen leikkaamaan vaivalla kasvatetut hiukset ja sitten pidän niitä etuhiuksia tossa edessä ehkä yhden päivän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja miten kätevää oiskaan, että vois aina vaan vähän testailla, että oisko tänään otsispäivä... Inhoan sen trimmaamista ja jatkuvaa pesua – lisäksi niistä tulee finnejä! :D

      Poista
    2. Älä muuta sano! :) Joo, voi hyiyäk, kun ne rasvottuu saman tien ja menee sellasiksi "pieniksi osioiksi" :D Nyt mä kyllä innostuin toden teolla tosta otsispidennyksestä...Pitäis muutenkin tilata vähän lisää tukkaa päähän, niin samallahan sitä nyt tonkin vois ottaa ;)

      Poista
  2. Siis mitä, tahtoo! Nim. otsis oli ja meni samalla vauhdilla kuin tulikin, tai eh paljon hitaammin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun on ehkä kans pakko saada nyt ja justiinsa....

      Poista
  3. Jos joskus pidennyksiä hankin niin ne olisivat juurikin tuollaisia clip-on pidennyksiä... otsis olisi aika kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clip-onit on kyllä niin helpot – edes mua ei ärsytä laittaa niitä hiuksiin :)

      Poista
  4. Aika jänskä. Mulla onkin tavalliset clipsit ja ne pelittää hyvin, mutta pohdin silti tuon otsispidennyksen toimivuutta. Eikö ne muka näy ja istuuko varmasti yhtä hyvin tukkaan kuin tavalliset clip-onit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm... Vaikea tietää ilman testaamista, eli pakko kai ostaa ihan vain yhteisen hyvän nimissä – eikös ;D.

      Poista

Kiitos kommentistasi!